فلسفه و نظریه به وجود آمدن چارسه


مشکل از جایی شروع میشه که هر کسی از زاوایه نگاه خودش به موضوع نگاه می کنه! و به نظرش چیزی که اون می بینه درست ترینه، این موضوع دقیقا در طرف دیگر مذاکره یعنی شخص دوم هم صدق می کنه (اون هم زاویه نگاه خودشو داره!) 

این داستان زاویه نگاه مدام در حال تکراره، اما در واقعیت چه کسی درست میگه؟! 

ما بر این باوریم که حتی سخت ترین مشکل ها هم با دقیق تر کردن صورت مسئله و تغییر زاویه ی نگاه به آن، در کوتاه ترین زمان به اثرگذار ترین راه حل رسید.

 برای همین، نظریه ای رو  طراحی کردیم که بیانگر تفاوت در زاویه دیدگاه ها درباره موضوع دیزاین، تبلیغات، برندسازی و  کلیه رشته های مرتبط با آن است

نکته اینجاست که صفر و یک در علوم ارتباطات، تبلیغات و دیزاین جایگاهی ندارد!  همیشه یک زاویه نگاه جدید وجود داره که کمی متفاوت تر به موضوع نگاه میکنه و راه حل مناسب پنهان دیگری رو پیشنهاد میده.

در طی این ۱۳سال فعالیت مستمر و درخشان،  این توانایی را که بتوانیم به مسائل از زاویه ای جدید نگاه کنیم در تفکر ما نهادینه شده است، برای همین برای هر پروژه ای ابتدا صورت مسئله را از زاویه ای جدید مطرح می کنیم و سپس راه حل خلاقه ی بکری را برای آن پیدا می کنیم.

رضایت عزیزانی که به ما اعتماد کردند و پروژه های خود را به ما سپرده اند، گواه حسن صداقت ما نسبت به نوآوری و خلاقیت ما  در ارائه خدماتمان است. 

تصویر زیر بیانگر فسلفه به وجود آمدن نام چارسه و داستان آن می باشد. 

استودیو چارسه

نظریه و فلسفه به وجود آمدن نام چارسه

همیشه یه زاویه نگاه جدید وجود داره!

استودیو چارسه


از انتخاب نام  تجاری شایسته (برند)  تا ایده پردازی و طراحی کلیه ابزارهای تبلیغاتی و بازاریابی خلاقه نوین 

مطابق با آخرین متد بین المللی برندسازی

مشاوره تلفنی، فقط در ساعات اداری 

  09010404491

copyright 2018 - Charseh Studio